Regulamin
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez CUDDLE Marcin Jajko Paszczyna 124c 39-207 Brzeźnica, NIP: 8722369606, za pośrednictwem sklepu internetowego cuddlekids.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”,”Sklepem”, “Sprzedawcą” lub “Administratorem”) oraz określa zasady i warunki świadczenia usług nieodpłatnych drogą elektroniczną. §1 DEFINICJE1. ADMINISTRATOR – zwany także Sprzedawcą. 2. DNI ROBOCZE – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. DOSTAWA– czynność polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, towaru określonego w zamówieniu. 4. DOSTAWCA – podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania dostawy towarów: · Paczkomaty InPost; · Kurier InPost · Kurier DPD 5. KLIENT – podmiot, na rzecz którego mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży. 6. PRZEDSIĘBIORCA – osoba prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawne związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 7. SPRZEDAWCA – CUDDLE Marcin Jajko, Paszczyna 124c 39-207 Brzeźnica, NIP: 8722369606, będący jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego. 8. TOWAR – produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem sklepu internetowego, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży. 9. USŁUGI– usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.); 10. UMOWA – umowa sprzedaży zawarta na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. 11. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru. §2 POSTANOWIENIA OGÓLNE1. Wszelkie prawa do sklepu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie. §3 KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO1. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze sklepu internetowego było możliwe dla użytkowników z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. 2. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w celu korzystania z usług dostępnych na stronie sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej. 3. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta sklepu, jego strony lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich. 4. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu hasła do konta czy innych danych wrażliwych. 5. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji sklepu w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. §4 REJESTRACJA 1. W celu utworzenia konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej rejestracji. 2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w sklepie internetowym. 3. W celu rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na stronie sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło. 4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. 5. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi „prowadzenie konta Klienta”, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych. §5 ZAMÓWIENIA1. Informacje zawarte na stronie sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży. 2. Klient może składać zamówienia w sklepie za pośrednictwem jego strony lub poczty elektronicznej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem strony sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na stronie sklepu przycisk „Kupuję i płacę”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży. 4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia. 5. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia. 6. Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 6 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży. 7. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas rejestracji lub składania zamówienia adres. §6 PŁATNOŚCI1. Ceny na stronie sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia. 2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: · przelew tradycyjny na konto bankowe Sprzedawcy (Klient w potwierdzeniu Zamówienia otrzymuje numer konta, na które należy dokonać wpłaty, np. poprzez bankowość internetową, w banku lub na poczcie, w tytule przelewu należy podać numer Zamówienia 3. Na uiszczenie opłaty przelewem tradycyjnym Klient ma 3 dni, po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane. 4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub niepełnych danych do faktury przez Klienta. §7 DOSTAWA1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Polski za pośrednictwem: · Paczkomatów Inpost · Kurier Inpost 2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 3. Termin Dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w dniach roboczych i wynosi do 14 dni, o czym każdorazowo Klient informowany jest w trakcie składania zamówienia. 4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na stronie sklepu liczony jest w dniach roboczych. 5. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia 6. W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę 7. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy dowód zakupu obejmujący dostarczane Towary. 8. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do sklepu przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt ponownej Dostawy. 9. Klient powinien sprawdzić stan paczki w momencie odbioru od kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności należy zwrócić się do kuriera z żądaniem sporządzenia protokołu szkody i jednocześnie koniecznie zachować ten dokument dla nas. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne w transporcie, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki. §8 Odstąpienie od Umowy
1. pocztą tradycyjną na adres CUDDLE Marcin Jajko Paszczyna 124c 39-207 Brzeźnica, 2. przez wysłanie wiadomości drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy cuddle.kontakt@gmail.com.
§9 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY1. Przedmiotem sprzedaży są Produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad Produktów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady. 2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym cuddlekids.pl może być reklamowana, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi przy sprzedaży, jeżeli wada rzeczy (w tym niezgodność Produktu z umową) zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi. 3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Klient może: · żądać wymiany produktu na wolny od wad, · żądać usunięcia wady, · złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, · złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 4. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna. 5. Jeśli Klient stwierdzi wadę Produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści. 6. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną. W oświadczeniu należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania Zamówienia, a także żądanie Klienta w związku z wadą Produktu. Do złożenia reklamacji potrzebne jest oświadcznie, przesłane na adres e-mail: cuddle.kontakt@gmail.com lub z Produktem na adres: CUDDLE Marcin Jajko Paszczyna 124c 39-207 Brzeźnica. 7. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. 8. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji produkt zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja. 9. Koszty przesyłki reklamowanego produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od daty uznania reklamacji, po uprzednim przesłaniu kopii / skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail: cuddle.kontakt@gmail.com 10. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją. 11. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji Produktu przez Klienta. 12. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576). §10 USŁUGI NIEODPŁATNE1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne: Formularz kontaktowy; Prowadzenie konta klienta 2. Usługi nieodpłatne świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 3. Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na stronie sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z tej usługi możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy. 4. Prowadzenie konta Klienta możliwe jest po dokonaniu rejestracji i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach strony sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych. Klient, który dokonał rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia swojego konta, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania jego usunięcia, może ono zostać usunięte do 20 dni od zgłoszenia żądania. 5. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń strony sklepu lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. §11 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca, którego dane identyfikacyjne i kontaktowe, które pierwszorazowo określa się w §1 niniejszego Regulaminu pod hasłem „Sprzedawca”. 2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) i innymi powszechnie obwiązującymi przepisami. 3. Dane pozyskane przez Administratora w trakcie składania zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży przetwarzane są w związku z: · koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), · koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). 5. Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora w celu zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). 6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej wymagane do złożenia zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży i jej prawidłowej realizacji. 7. Dane osobowe Klienta mogą być przekazane, w zależności od wybranego sposobu dostawy zamówienia i sposobu zapłaty, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w celu realizacji dostawy, a także podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, podmiotom świadczącym usługi hostingowe i podmiotom z branży informatycznej utrzymującym sklep internetowy. 8. Dane osobowe są przechowywane przez okres obowiązywania umowy oraz przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy; posprzedażowej obsługi Klienta (rozpatrywanie reklamacji) czy wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych). 9. Dane osobowe przetwarzane do celów marketingowych i innych celów niż wymienione powyżej przetwarzane będą do chwili cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na ich przetwarzanie. 10. W przypadku, gdyby Administrator planował dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem ma obowiązek poinformować Klienta oraz udzielić wszelkich niezbędnych informacji. 11. Klientowi przysługuje prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia. Klientowi przysługuje także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. 12. Informacja dotycząca zobowiązania Administratora do ochrony danych Kupujących zgromadzonych podczas dokonywania zakupów w Sklepie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i ochrony danych opisane są szczegółowo w Polityce Prywatności §12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży. 2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili przez Klienta. 3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów jest prawo polskie. 4. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. 5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany. 6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. 7. W razie braku akceptacji nowego Regulaminu, Klient może nieodpłatnie usunąć swoje Konto użytkownika. 8. Regulamin wchodzi w życie z dniem daty jego publikacji. 9. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Sprzedawca ma obowiązek poinformować Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o jego zmianie za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną, zawierającej odnośnik do zmienionego tekstu. 10. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.12.2022 r. |